06 November 2012

Aaron Aziz Family -Cerita Hangat Tentang Keluarga Aaron Aziz

Di sini, adalah temubual ekslusif antara Wartawan Blog Isu dan Berita Hangat dengan Aaron Aziz iaitu adalah anak kepada Encik Mustafa Haaron yang baru tiba dari Mekah selepas menunaikan haji dua minggu lepas.

Untuk pengetahuan pembaca, Aaron Aziz sudah berkahwin. Isteri Aaron Aziz sangat cantik. Anak Aaron Aziz juga sangat kacak dan cantik. Aaron Aziz ada lima orang anak. Isteri Aaron Aziz pula masih muda. Aaron Aziz pernah belajar di Segambut Jaya sebelum berpindah ke Brunei.

Tentu anda tertanya-tanya dari mana Wartawan Isu dan Berita Hangat mendapat berita tentang Aaron Aziz ini. Untuk pengetahuan anda, Aaron Aziz adalah sahabat baik kepada Wartawan Isu dan Berita Hangat. Oleh sebab itu Wartawan Isu dan Berita Hangat sangat tahu cerita tentang Aaron Aziz.

Aaron Aziz telah membuka syarikat sendiri yang dikenali sebagai Aaron Aziz Body Workshop yang merupakan sebuah pusat gim untuk semua peringkat umur dan jantina. Selain itu Aaron Aziz juga ada membuka sebuah akademi model yang dikenali sebagai Aaron Aziz Family.

Aaron Aziz Family adalah sebuah syarikat modeling untuk pakaian sekeluarga. Maksudnya ada pakaian itu lelaki dewasa, untuk wanita dan perempuan dewasa, untuk budak lelaki, untuk budak perempuan, untuk bayi lelaki, untuk bermain-main, untuk bersukan, untuk berenang, untuk aktiviti rasmi dan sebagainya.

Tentu anda semakin keliru, Aaron Aziz yang mana pula ni? Oh, maaflah. Wartawan Isu dan Berita Hangat terlupa untuk memberitahu anda, bahawa Aaron Aziz yang dimaksudkan di sini bukanlah Aaron Aziz yang berlakon filem KL Gangster tu tetapi Aaron Aziz yang lain. Maaf, terlupa nak cakap.

No comments: