08 December 2010

Amalan Songsang - Masuk Zakar dan Buah Zakar Ke Mulut Isteri

Amalan Songsang - Masuk Zakar dan Buah Zakar Ke Mulut Isteri

SOALAN

SAYA baru berkahwin sebulan dan setiap kali melakukan hubungan, isteri selesa jika saya masukkan kemaluan ke dalam duburnya. Dia juga memasukkan zakar dan buah zakar ke mulutnya, kemudian diikuti dengan kemasukan ke dalam farajnya. Adakah ia boleh memudaratkan kesihatan kami atau merosakkan alat kelamin kami?

PENGANTIN BARU
Kuala Lumpur

JAWAPAN

Hubungan keintiman seksual mengeratkan silaturahim sesebuah pasangan dan amalan serta pendekatannya mengikut keselesaan dan keterbukaan mereka.

Jika pasangan itu menikmati keseronokan bersama, itu petanda mereka mencapai matlamat naluri seksual.

Untuk menikmati keseronokan keintiman seksual yang lebih, sebilangan pasangan mencuba pelbagai pendekatan dan cara luar biasa dengan hasrat menikmati keseronokan luar biasa.

Mereka melakukan liwat dan seks oral luar biasa seperti pasangan wanita mengulum zakar dan buah zakar.

Mengikat dan menambat pasangan dan kadangkala memukul secara terkawal selain mencaci dan maki yang kononnya dapat meningkatkan lagi perasaan keintiman juga antara pendekatan luar biasa.

Ada juga yang membawa orang ketiga (kawan atau kekasih) ketika melakukan hubungan intim suami isteri.

Semua ini kononnya dapat menambah lagi keintiman seksual mereka. Itupun mereka tidak merasa puas lalu meningkatkan lagi amalan songsang dan tidak hairan jika mereka cuba pendekatan cekik mencekik!

Ada juga yang mempunyai `guru’ yang mengajar pelbagai pendekatan dan amalan seks luar biasa yang bercampur aduk dengan ilmu hitam seperti amalan minum air mani bercampur dengan air mazi perempuan.

Begitu juga melakukan `amalan nikah batin’, kononnya melakukan hubungan kelamin yang berterusan sepanjang malam dengan alat kelamin kekal bersatu, dan macam-macam lagi.

Hubungan kelamin untuk kebaikan bersama antara suami dan isteri atau pasangan yang sah. Ia bukan saluran untuk keajaiban atau misteri kerana tiada apa-apa yang ajaib.

Sebagai manusia yang agung dan mempunyai darjat tinggi daripada segala makhluk Tuhan, melakukan hubungan seksual ala binatang atau haiwan atau jembalang bukan cara sempurna.

Hubungan keintiman harus beradab dan berdisiplin, dengan kedua-dua pihak melakukannya dengan kerelaan dan bukan atas desakan atau penipuan (kononnya posisi tertentu memberi nikmat tertentu atau hikmat tertentu).

Elok anda elak melakukan hubungan seks songsang sebelum ia memudaratkan kesihatan anda berdua. Hubungan keintiman seksual antara pasangan bernikah ialah satu ibadah. Kembalilah ke pangkal jalan.

_________________________________
Rahsia Mengenai Zakar Artikel Zakar dari Harian Metro berkaitan Zakar Masalah senggama kerana zakar terlalu besar zakar boleh patah Buah zakar gatal Zakar tidak berfungsi Zakar tak perlu berkhatan Zakar ejakulasi awal Suami risau air mani tiada sperma Zakar senak guna pam vakum Jerawat tumbuh di telur zakar Lelaki punya satu biji buah zakar Radang Zakar bengkak keluar nanah dari zakar setelah bersetubuh sapu minyak zaitun pada zakar zakar patah zakar bengkak suami sering urut zakar untuk power zakar retak semasa bersetubuh kerana zakar berkulup pasangan kerap beronani atau melancap zakar mengecut dan kecil isteri tidak puas dalam bersetubuh kepala zakar kaki melancap berubah jadi hijau pengantin risau zakar membengkak punca kurang sperma kepala zakar lembik kerana patah kulit zakar hitam lebam zakar tiba tiba layu sakit kerandut buah zakar saluran kecing tidak di kepala zakar zakar tiba tiba membengkak zakar lain daripada normal zakar bengkak dan tiada sperma tahi palat di takuk zakar suami buat ujuan air mani pakaian ketat ubah posisi buah zakar zakar warga emas tidak berfungsi sukar bersama isteri monopaus zakar membesar semulajadi zakar terlentuk ke kiri suami suka beronani alat kelamin tidak memberi kepuasan amalan sonsang - masuk zakar dalam mulut atau dubur sakit selepas bersetubuh tekanan mati pucuk pancut air main diluar faraj isteri sukar bersetubuh kerana zakar panjang air mani meleleh suami mudah pancut zakar bintik bintik zakar tiada kepala gay bukan penyakit Belum dapat zuriat kerana zakar tidak keras zakar bengkak sebelah zakar perlu dibelai untuk kuatkan ransangan zakar selalu tewas cara tahu testis sihat buah zakar bengkak sebesar guli risiko alat ubah saiz zakar pil tambah sperma air mani buah zakar satu bukan dua zakar layu lama tak guna melancap bawa keburukan pantat rahsia hati lelaki gambar zakar rahsia melancap gay nama nama islam gambar konek batang lancap telanjang air mani gambar artis perempuan rahsia tarikh lahir tukang urut sperma rahsia tahi lalat maskulin hisap batang nama anak nama bayi gambar batang majalah kesihatan cari kenalan artis malaysia wanita model macho badan cinta sunat petua budak nama-nama anak kuat kemaluan model lelaki malaysia tentang remaja satu hati gambar kemaluan yasmin ahmad kulum zakar ubat kuat sifat seluar dalam indonesia alat kelamin jururawat vs perempuan cari kawan lelaki handsome waktu subur metroseksual nama bayi lelaki dalam islam hebat gersang boleh dan perempuan teman mencari teman adab perhubungan lelaki dan perempuan pakaian Lelaki Melancap Lelaki Gay Batang Lelaki Lelaki Perempuan Nama Anak Lelaki Nama Bayi Lelaki Model Lelaki Lelaki dan Perempuan lelaki melancap hisap batang lelaki rahsia lelaki lelaki gay gambar konek lelaki nama nama islam lelaki lelaki telanjang gambar artis lelaki gambar zakar lelaki

No comments: