29 August 2008

Blog Isu Hangat Berita Panas

Tujuan Penubuhan Blog
Isu dan Berita Hangat

isuberitahangat.blogspot.com

Blog ini ditubuhkan dengan tujuan menegur sesuatu isu atau perkara yang membabitkan isu hangat, berita panas, cerita sensasi, kisah kontroversi, skandal dan sebagainya tanpa memberi aib atau memberi malu kepada individu-individu terbabit secara spesifik.

Pembaharuan yang dibuat oleh blog ini bertujuan mengubah atau menukar cara biasa yang digunakan oleh majoriti media tempatan dalam menyampaikan perkara-perkara yang boleh dijadikan isu hangat, berita panas, cerita sensasi, kisah kontroversi, skandal dan sebagainya yang sebelum ini mendedahkan secara langsung nama, tempat dan individu-individu terbabit.

Pihak wartawan dan jurnalis blog isuberitahangat.blogspot.com akan cuba sedaya upaya menyampaikan sebarang isu hangat, berita panas, cerita sensasi, kisah kontroversi, skandal dan sebagainya untuk menegur atau mengambil pengajaran daripada sesuatu kisah itu tanpa memalukan individu terbabit.

Sekian terima kasih.

Setiap isu hangat atau berita panas seperti skandal artis, kisah kontroversi atau cerita sensasi yang disiarkan diblog ini telah cuba ditapis dan disunting semula supaya tidak memberi malu dan aib kepada individu -individu berkaitan. Semoga pendedahan ini akan memberi pengajaran kepada kita semua supaya jangan melampaui batas dalam pergaulan dan mana-mana urusan harian.

No comments: