31 August 2012

RAHSIA MENGENALI WANITA YANG MASIH DARA

5 RAHSIA MENGENALI WANITA YANG MASIH DARA
 
Dunia sudah semakin moden dan masa juga telah merubah segalanya... Untuk melihat seorang gadis masih dara atau tidak sememang sukar untuk ditentukan. Mungkin hanya individu itu sahaja yang mengetahuinya. Namun masih ada teknik dan rahsia yang tertentu yang dapat membezakan semua ini. Anda tidak perlu melihatnya semasa di malam pertama. Ada beberapa ciri fizikal pada tubuh wanita dara atau tidak. Mungkin anda mahu mengetahui apa ciri-cirinya?

1. Dahi
Bagi wanita yang masih dara akan mempunyai dahi yang halus dan licin. Dan jika tidak suci lagi, maka akan muncul kedutan yang tidak begitu terlihat dan samar-samar. Ciri ini tolong bezakan dengan kedutan kerana usia. Kedutan kerana sudah tidak perawan, terlihat samar-samar dan akan terlihat jelas semasa tertawa atau bercakap.

2. Mata
Ciri pertama boleh kita lihat pada matanya. Jika wanita yang sudah tidak perawan bahagian bawah kelopak mata terlipat sedikit dan terdapat tanda lebam (hitam) kemerahan. Atau ada tambahan garis keriput. Sedangkan jika masih suci maka matanya cerah berseri.

3. Hidung
Seorang gadis yang masih suci dari jamahan lelaki hidung belang, mempunyai ciri fizikal pada hidungnya. Apa itu? iaitu pada hujung hidung terlihat ciri kemerah-merahan. Sedangkan untuk gadis yang sudah tidak perawan akan mempunyai warna merah tapi lebih pucat.

4. Pipi
Jika gadis masih perawan maka pipinya akan menggairahkan dan merah segar. Kalau seorang wanita sering dicium kesannya adalah pipinya menjadi tidak merah lagi. Ciri lain boleh dilihat jika seorang pipi dari wanita tidak perawan terdapat garis melintang yang tidak begitu jelas.

5. Telinga
Seorang wanita yang sama sekali belum tersentuh oleh lelaki boleh juga dilihat cirinya pada telinga. Bagi wanita perawan maka telinganya akan akan nampak halus dan bersih. Sedangkan telinga pada wanita yang sudah tidak perawan akan menjadi sedikit leper. Kerana waktu malam sering digigit :)

Sebenarnya ada banyak lagi ciri-ciri perawan tapi kerana ia melibatkan organ-organ sensitif lebih baik tidak tidak diceritakan :) . Ciri-ciri diatas sudah cukup untuk membezakan mana wanita yang masih dara atau tidak.

No comments: