01 January 2012

Ombak Rindu Astro First di Youtube - DOWNLOAD PERCUMA! CEPAT! TERHAD!

FREE DOWNLOAD FILEM OMBAK RINDU H HD VERSION - BEST QUALITY - Muat turun OMBAK RINDU secara percuma. Mari download OMBAK RINDU secara mudah dan senang. Cepat download Ombak Rindu edisi extended yang penuh dengan aksi ranjang UNCUT FILEM OMBAK RINDU. Jika anda sukakan filem Ombak Rindu versi 18SX, maka anda pasti tidak akan temui di mana-mana. Mari tonton secara percuma Ombak Rindu di Youtube secara cepat tanpa tersekat-sekat. Begitulah antara kata-kata yang berkaitan dengan pemikiran saya apabila mengenangkan betapa pencetak rompak filem Ombak Rindu berbuat demikian secara bebas.

Tidak baik memuat turun filem cetak rompak. Artikel ini ditulis dan disiarkan dengan tujuan membantu menghalang kemudahan download cetak rompak filem Ombak Rindu.
Di dunia ini ramai orang gila memuat naik filem Ombak Rindu di Youtube. Jika kamu semua mahu download Ombak Rindu di Youtube kamu juga tentu akan membuka Youtube itu. Ombak Rindu cerita yang sangat popular di muka bumi Malaysia ini. Astro First banyak menyumbang kepada cetak rompak industri filem secara tidak sengaja. Kasihan sama itu Astro First kerana di mana-mana DVD atau CD atau Blue Ray cetak rompak filem popular seperti Ombak Rindu mesti ada label Astro First.

KUALA LUMPUR: Penyebaran filem Ombak Rindu arahan Othman Ali menerusi YouTube dihentikan selepas didakwa ia adalah hasil kegiatan menaik turun secara tidak sah selepas filem itu ditayangkan menerusi Astro First sejak Rabu lalu.

Demi membantu Ombak Rindu daripada diserang cetak rompak, maka pos entri ini ditulis bagi membantu menyusahkan laluan trafik penggemar cetak rompak filem Ombak Rindu untuk mendapatkan filem download Ombak Rindu secara percuma sahaja. Maka itu inilah juga satu bentuk perjuangan Blog Isu Berita Hangat iaitu membanteras penyebaran video filem cetak rompak atau video lucah yang merosakkan kepala otak orang-orang Malaysia.

Difahamkan sejak mula disiarkan menerusi Astro First, kegiatan menaik turun filem lakonan Aaron Aziz dan Maya Karin itu tersebar dengan pantas apabila hampir 100,000 penonton, sekali gus menimbulkan rasa kurang senang pengkarya filem. Presiden Persatuan Penerbit Filem Malaysia (PFM), Datuk Paduka Shuhaimi Baba menganggap sekiranya tiada sebarang tindakan daripada pihak tertentu, perbuatan berkenaan menggalakkan lagi cetak rompak secara digital terus berlaku. Ekoran itu, pengurusan Astro First akan mengadakan perbincangan dengan penerbit filem untuk menangani masalah ‘online piracy’ yang bukan saja meragut pendapatan penerbit filem, tetapi juga saluran TV berkenaan.

No comments: