07 November 2011

Cerita Tarzan 18SX - Cerita Tarzan Ada Unsur Seks

Amaran: Entri ini mungkin mempunyai unsur-unsur 18SX, jika anda tidak ingin meneruskan pembacaan sila jangan baca dan jika anda faham dan ingin meneruskan, anda dipersilakan untuk membaca. Cerita seperti ini pernah keluar di sebuah majalah terkenal di Malaysia.
      
Petang yang damai, kedengaran bunyi cengkerik di hutan rimba yang tidak diketahui namanya, lokasinya juga tidak terdapat dalam Google map. Seorang lelaki yang gagah baru saja bangun dari tidurnya yang nyenyak, dialah raja kepada hutan rimba itu, sapa lagi kalau bukan TARZAN!!!

Tarzan: Arghh boringnya, mahu berFacebook pun tiada line. Bagus aku panggil binatang-binatang di rimba ni.

Tarzan pun memukul-mukul dadanya dan berteriak sekuat hati, owhhhh...owhhhh...pweett. Bumi pun bergoncang seperti gempa bumi 5.3 pada skala Richter akibat larian binatang-binatang buas yang sedang menuju kearahnya. Sebaik sahaja binatang-binatang sampai kepada Tarzan, semua binatang di hutan itu pun ketawa terbahak-bahak.

Tarzan: Kenapa kamu semua ketawa, binatang?

Gajah: Kamu ganjillah Tarzan.

Tarzan: Apa yang ganjilnya?

Gajah: Ekor kami dibelakang, tapi kamu saja, ekor di depan.

Cerita ini tidak ada kena mengena dengan Tarzan di planet bumi samaada Tarzan yang masih hidup, yang sudah tidak hidup dan yang baru mahu hidup sekian.

No comments: