18 September 2011

Pengikut tegar 'Makcik Hajjah Sitt Al Wuzara' ditahan reman di Singapura

Bagi mereka yang mengikuti perkembangan 'pendedahan ekklusif' ini, tentu ingat dengan nama MUHAMMAD ASYSARI JAHANN BIN ASNI HASIBUAN. Dia adalah salah seorang pengikut tegar Adlin binti Abdul Jalil yang secara  sengaja menghina Agama Islam blognya iaitu makcikhajjahsittalwuzara2u

MUHAMMAD ASYSARI JAHANN BIN ASNI HASIBUAN

Menurut sumber, muhammad asysari ditahan reman di singapura bagi siasasatan kerana menghina Islam dengan teruknya. Mengikut sumber yang sama juga, tempat dia ditahan remah dirahsiakan kerana dia masing lagi dalam siasatan bagi memberkas rakan-rakannya yang turut serta dalam menghina agama Islam.

Sepandai-pandai tupai melompat, pandai lagi katak melompat. Akhirnya kumpulan-kumpulan yang berani menghina kesucian agama Islam sedang dalam pemerhatian pihak berkuasa. Dengan adanya pendedahan eksklusif ini ia turut membantu pihak berkuasa sama ada di Malaysia mahupun Singapura memberkas mereka yang 'durjana' ini.

Mujurlah syariat Islam tidak dilaksanakan di Malaysia mahupun Singapura, kalau tidak sudah 'arwah' mereka ini. Apapun, kita berterima kasih kepada geng-geng hackers yang baik hati kerana telah berusaha membongkar identiti kumpulan 'durjana' ini. Sebagaimana pemerhatian saya di page AMS di Facebook yang merupakan page khas untuk orang-orang murtad di Malaysia dan Singapura, ayat al quran yang sering mereka post berkaitan ketiadaan paksaan dalam agama menjadikan pengajaran buat mereka bahawa memang benar dalam agama tiada paksaan tetapi jangan sesekali pernah menghina agama Islam.

Kita doakan semoga kumpulan 'durjana' ini diberkas semua sekali agar menjadi teladan kepada orang lain. Sumber maklumat mengenai pendedahan eksklusif ini boleh rujuk di sini

No comments: