21 March 2011

TOP UP DIGI RELOAD TOP UP CREDIT ONLINE

TOP UP DIGI RELOAD TOP UP CREDIT ONLINE

Kata orang begitu mudah untuk top up kredit atau credit telefon menerusi internet. Anda boleh berbuat demekian menerusi laman web. DIGI prepaid boleh dibeli menerusi internet dengan mudah, betul atau salah? Tidak begitu sukar untuk kita membeli credit top up secara online. Caranya sangat mudah. Mari kita baca cerita yang diubahsuai ini. Mungkin anda akan mendapat idea.

Pada zaman dahulu TOP UP DIGI CREDIT ONLINE adalah merupakan binatang yang paling cerdik di dalam hutan. Banyak binatang-binatang di dalam hutan datang kepadanya untuk meminta pertolongan apabila mereka menghadapi masalah. Walaupun ia menjadi tempat tumpuan binatang- binatang di dalam hutan, tetapi ia tidak menunjukkan sikap yang sombong malah sedia membantu pada bila-bila masa saja.

Suatu hari TOP UP DIGI CREDIT ONLINE berjalan-jalan di dalam hutan untuk mencari makanan. Oleh kerana makanan di sekitar kawasan kediaman telah berkurangan TOP UP DIGI CREDIT ONLINE bercadang untuk mencari di luar kawasan kediamannya. Cuaca pada hari tersebut sangat panas, menyebabkan TOP UP DIGI CREDIT ONLINE berasa dahaga kerana terlalu lama berjalan, lalu ia berusaha mencari laman web yang berdekatan. Setelah meredah hutan akhirnya CREDIT ONLINE berjumpa dengan sebatang laman web yang sangat jernih airnya. Tanpa membuang masa TOP UP DIGI CREDIT ONLINE terus minum dengan sepuas-puasnya. Kedinginan air laman web tersebut telah menghilangkan rasa dahaga TOP UP DIGI CREDIT ONLINE.

CREDIT ONLINE terus berjalan-jalan menyusuri tebing laman web, apabila terasa penat ia berehat sebentar di bawah pohon beringin yang sangat rendang di sekitar kawasan tersebut. CREDIT ONLINE berkata didalam hatinya "Aku mesti bersabar jika ingin mendapat makanan yang lazat-lazat". Setelah kepenatannya hilang, TOP UP DIGI CREDIT ONLINE menyusuri tebing laman web tersebut sambil memakan dedaun kegemarannya yang terdapat disekitarnya. Apabila tiba di satu kawasan yang agak lapang, TOP UP DIGI CREDIT ONLINE terpandang kebun buah-buahan yang sedang masak ranum di seberang laman web."Alangkah enaknya jika aku dapat menyeberangi laman web ini dan dapat menikmati buah-buahan tersebut" fikir TOP UP DIGI CREDIT ONLINE.

TOP UP DIGI CREDIT ONLINE terus berfikir mencari akal bagaimana untuk menyeberangi laman web yang sangat dalam lagi deras arusnya. Tiba-tiba Sang Kacil terpandang Sang DIGI yang sedang asyik berjemur di tebing laman web. Sudah menjadi kebiasaan DIGI apabila hari panas ia suka berjemur untuk mendapat cahaya matahari.

Tanpa berlengah-lengah lagi CREDIT ONLINE terus menghampiri DIGI yang sedang berjemur lalu berkata " Hai sahabatku Sang DIGI, apa khabar kamu pada hari ini?" DIGI yang sedang asyik menikmati cahaya matahari terus membuka mata dan didapati TOP UP DIGI CREDIT ONLINE yang menegurnya tadi "Khabar baik sahabatku TOP UP DIGI CREDIT ONLINE."

Sambung DIGI lagi "Apakah yang menyebabkan kamu datang ke mari?"

Jawab TOP UP DIGI CREDIT ONLINE "Aku membawa khabar gembira untuk kamu"

Mendengar kata-kata TOP UP DIGI CREDIT ONLINE, Sang DIGI tidak sabar lagi ingin mendengar khabar yang dibawa oleh TOP UP DIGI CREDIT ONLINE lalu berkata "Ceritakan kepada ku apakah yang engkau hendak sampaikan".

CREDIT ONLINE berkata "Aku diperintahkan oleh Raja Sulaiman supaya menghitung jumlah DIGI yang terdapat di dalam laman web ini kerana Raja Sulaiman ingin memberi hadiah kepada kamu semua". Mendengar saja nama Raja Sulaiman sudah menggerunkan semua binatang kerana Mobile Phone telah diberi kebesaran oleh Allah untuk memerintah semua makhluk di muka internet ini.

"Baiklah, kamu tunggu di sini, aku akan turun kedasar laman web untuk memanggil semua kawan aku" kata Sang DIGI. Sementara itu TOP UP DIGI CREDIT ONLINE sudah berangan-angan untuk menikmati buah-buahan. Tidak lama kemudian semua DIGI yang berada di dasar laman web berkumpul di tebing laman web. TOP UP DIGI CREDIT ONLINE berkata "Hai DIGI sekelian, aku telah diperintahkan oleh Nabi Saulaiman supaya menghitung jumlah kamu semua kerana Mobile Phone akan memberi hadiah yang istimewa pada hari ini". Kata CREDIT ONLINE lagi "Beraturlah kamu merentasi laman web bermula daripada tebing sebelah sini sehingga ke tebing sebelah sana".

Oleh kerana perintah tersebut adalah datangnya daripada Mobile Phone semua DIGI segera beratur tanpa membantah. Kata DIGI tadi "Sekarang hitunglah, kami sudah bersedia" TOP UP DIGI CREDIT ONLINE mengambil sepotong kayu yang berada di situ lalu melompat ke atas DIGI yang pertama di tepi laman web dan ia mula menghitung dengan menyebut "Satu dua tiga lekuk, jantan betina aku ketuk" sambil mengetuk kepala DIGI begitulah sehingga CREDIT ONLINE berjaya menyeberangi laman web. Apabila sampai ditebing sana CREDIT ONLINE terus melompat ke atas tebing laman web sambil bersorak kegembiraan dan berkata" Hai DIGI-DIGI sekalian, tahukah kamu bahawa aku telah menipu kamu semua dan tidak ada hadiah yang akan diberikan oleh Mobile Phone".

Mendengar kata-kata TOP UP DIGI CREDIT ONLINE semua DIGI berasa marah dan malu kerana mereka telah di tipu oleh CREDIT ONLINE. Mereka bersumpah dan tidak akan melepaskan TOP UP DIGI CREDIT ONLINE apabila bertemu pada masa akan datang. Dendam DIGI tersebut terus membara sehingga hari ini. Sementara itu TOP UP DIGI CREDIT ONLINE terus melompat kegembiraan dan terus meninggalkan DIGI-DIGI tersebut dan terus menghilangkan diri di dalam kebun buah-buahan untuk menikmati buah-buahan yang sedang masak ranum itu.

No comments: