26 February 2011

Teknik Tahan Pancut Air Mani

Tarik Nafas
Kalau anda seorang yang selalu cepat keluar air mani ketika bersetubuh cubalah petua ini, anda akan nikmati sendiri. Petuanya bila saja rasa air mani itu keluar tariklah nafas anda sepanjang yang anda mampu dan bila ada rasa nak keluar lagi tarik lagi nafas semampu yang anda boleh dan lakukan hingga seterusnya. Insyallah anda akan dapat menikmati persetubuhan yang lebih panjang.


Cincin tambat
KESELURUHAN anggota sulit lelaki sensitif apabila terangsang. Jika dilakukan tanpa kawalan, geselan kepada anggota sulit, sama ada dengan tangan, mulut atau melalui persetubuhan, akan mengakibatkan lelaki itu mencapai kemuncak serta merta sebelum pasangannya sempat menikmati keseronokan atau kemuncak.

Jika ini berlaku ketika bersetubuh, tentu pasangannya naik berang. Ada kalanya ketika lelaki itu berusaha melegakan perasaan terangsangnya, tiba-tiba ereksinya mengendur.

Ini berlaku apabila darah yang berkumpul dalam otot zakar terkeluar secara automatik, lebih-lebih lagi jika dia kemut otot lubang najisnya dengan sengaja untuk tujuan memantapkan ereksi, tetapi perkara sebaliknya berlaku.

Mengemut otot pembukaan lubang najis itu akan memberi isyarat kepada saluran darah seolah-olah proses ejakulasi sudah berlaku dan darah sudah boleh keluar dari otot zakar. Fenomena ini dikenali sebagai ‘pelvic steal reflex’ dan biasa berlaku kepada lelaki berumur.


Anda juga boleh cuba cincin tambat zakar untuk kekalkan ereksi atau menahan darah supaya tidak tercicir keluar ketika anda bersetubuh.

Jika semua ini sudah dicuba tapi tiada perubahan langsung, elok anda jumpa doktor untuk menjalani pemeriksaan kesihatan. Jika perlu, doktor anda akan mencadangkan ubat sesuai.


Risau dengan berbagai jenis Pil penguat tenaga batin yang mungkin mengandungi racun?cincin mykanda adalah penyelesaian nya

Getah penambat satu alternatif

SOALAN

SAYA berusia 32 tahun dan berumahtangga hampir tiga tahun dan ada dua anak. Masalah yang saya hadapi ialah cepat klimaks dan lambat ereksi untuk kali kedua. Saya malu untuk berjumpa doktor, tetapi kali ini saya nekad mendapatkan nasihat dan berjumpa pakar.

SAHIZAN
Johor Bahru

Cepat klimaks menjadi tekanan apabila pasangan tidak puas dan diri sendiri pun berasa begitu. Ini berlaku apabila selepas ejakulasi, zakar hilang ketegangan manakala jika ereksi hanya kekal seketika turut memberi hanya sedikit kepuasan.

Perkara biasa yang akan dilakukan lelaki ialah mendapatkan tip daripada rakan. Tidak hairan jika kaedah mengurut, guna segala minyak, krim atau gambir Sarawak digunakan, sedangkan semuanya tidak memberi kesan, malah boleh memudaratkan lagi.

Menambat zakar ketika ereksi dengan getah penambat memang satu alternatif. Getah ini dijual di pasaran.

Getah ini dapat meningkatkan daya kawalan daripada ejakulasi awal jika pemakainya menumpukan perhatian kepada getah itu ketika mengerakkan ereksi dalam faraj pasangan. Apabila tumpuan lari, kawalan tiada lagi menyebabkan ejakulasi awal boleh berlaku.


Apakah kelebihan teknik Tahan Pancut?

1. Tiada kesan buruk terhadap diri dan zakar anda.

2. Anda boleh mengawal kelahiran tanpa menggunakan kondom dan tidak perlu rasa bimbang. Tiada air mani maka tiadalah kelahiran.

3. Sesuai untuk mereka yang mempunyai nafsu seks yang kuat. Boleh bersetubuh lebih kerap lagi.

4. Dapat menjimatkan duit dan berhenti daripada membeli produk seks seperti gambir, kondom, cincin zakar, minyak lintah dan sebagainya.

5. Anda tidak perlu mengambil gambir/minyak lintah/ubat kebas. Anda dapat merasai nikmat seks sepenuhnya bukannya untuk mengurangkan sensasi itu.

6. Anda tidak perlu mengurut zakar anda untuk menghilangkan rasa ngilu dan sensitif di zakar anda. Rasa sensitif sememangnya tidak dapat dihilangkan kerana urat saraf terlalu banyak di kepala zakar.

7. Dapat mengelak daripada mengambil ubat perangsang yang mempunyai kesan buruk walaupun dapat memberi ketegangan yang lama kepada zakar.

8. Dapat menjauhi dadah dan arak yang dapat memberikan masa persetubuhan yang lama. Tetapi nikmat dan sensasi seksual tidak dapat dirasa dan dinikmati.

9. Tidak perlu melakukan latihan yang memakan masa berbulan-bulan untuk mahir teknik ini. Hanya beberapa minit sahaja.

10. Mudah untuk mereka yang berumur untuk mengembalikan ereksi mereka kerana mereka tidak kehilangan air mani.

11. Dapat memberi kepuasan kepada kedua-dua pihak (situasi menang-menang).


Rahsia Nak Tahan Lama - Zakar Dapat Tahan Pancut Air Mani
Bagaimana untuk tahan lama semasa di ranjang. Inilah persoalan yang selalu bermain di fikiran lelaki-lelaki yang tewas cepat semasa bertarung.

Zaman moden sekarang, kebanyakkan lelaki tak pandai menjaga alat kelamin mereka. Itulah nyawa lagi satu. Kalau tak terjaga zakar yang satu tu hilanglah nikmat dunia.

Yang pastinya bila sudah selalu tewas di ranjang, cepat pancut, lama-kelamaan kita rasa rendah diri. Harapkan badan saja besar tapi zakar lembik, kecut dan tak panas. Tak malu ke pada isteri. Oleh itu amatlah penting anda menjaga alat kelamin yang satu itu baik-baik.

Kawalan minda amatlah penting semasa bersama isteri anda. Permulaan semasa memasukkan zakar ke dalam faraj isteri, zakar perlukan masa untuk menyesuaikan diri dengan keadaan dalam faraj isteri seperti mana faraj isteri perlukan masa untuk sesuaikan dengan saiz zakar suami.

Kepala zakar sensitif terhadap rasa ngilu kerana itu kebanyakkan lelaki baru mendayung dah tenggelam. Cepat sangat terpancut. Pastikan zakar anda dalam keadaan hangat atau panas sebelum masuk ke dalam faraj kerana zakar yang sejuk akan lebih mudah klimaks.

Anda juga perlu bijak bermain posisi seks. Carilah posisi yang benar-benar melambatkan anda keluar air mani. Kebiasaannya posisi isteri di atas dan suami di bawah. Yang pasti kelebihan ada pada mereka yang pandai mengawal pancutan air mani kerana pelbagai posisi seks boleh dicuba sampai sakit pinggang.

No comments: