09 January 2011

Kisah Perogol Bersiri Makan Diri

Seorang perogol bersiri yang baru keluar dari penjara setelah sekian lama, berjanji pada dirinya untuk tidak merogol lagi. Untuk mengelak dirinya daripada merogol semula di pun pergilah ke rumah pelacuran. Dan bertanya kepada tauke hotel tersebut.

Perogol : Bos, kalau dengan duit lima ratus perempuan macam mana yang boleh saya 'main'?

Tauke : Ooohh . Lima ratus ahhh. Boleh mari, saya kasi tenguk awak perempuan saya yang banyak cantik.

Tauke tersebut pun membawa si perogol memilih gadis bawah umur yang cantik-cantik kesemuanya. Setelah berpuashati dengan pilihanya si perogol pun dibawa ke sebuah bilik untuk 'merogol' sepuas hatinya.

Keesokkan harinya si perogol masih belum lagi berpuas hati. Untuk mengelakkan dari dia merogol semula dia pun pergi semula ke hotel tersebut. Dan bertanya.

Perogol : bos, kalau duit saya ada lagi dua ratus apa yang boleh saya 'main'.

Tauke : dua ratus ahhh. Ada tapi kurang cantik sikitlahh.

Perogol : tak apa, yang penting boleh main.

Tauke tersebut pun membawa si perogol ke sebuah bilik untuk memilih perempuannya yang kesemuanya berumur pertengahan. Apabila telah berpuas hati dengan pilihannya, si perogol pun 'merogollah' dengan perempuan tersebut sehingga puas.

Keesokkan harinya nafsunya perogol tersebut masih lagi memuncak. Dia pun pergi semula ke hotel tersebut dan bertanya.

Perogol : Tauke, kalau ada lima puluh lagi masih boleh dapat 'main' kah.??

Tauke : boleh, perempuan saya dia boleh tolong 'ancak' lu punya barang.

Perogol : 'ancak' pun jadilahh. Janji ada perempuan.

Pada keesokkan harinya nafsu si perogol semakin meluap-luap, tapi dia bertekad untuk tidak menjadi perogol semula. Dia pun pergilah ke hotel tersebut kembali.

Perogol : tauke, kalau duit dua puluh apa saya boleh 'main' lagi.

Tauke : aiyaaa. Lu lagi kahh. Oklah saya bagi lu satu ayam lahh untuk u main.

Si perogol pun dibawa ke sebuah bilik. Apabila dia memasuki bilik tersebut. Seorang perempuan pun tidak ada di dalam bilik tersebut. Cuma yang ada hanyalah seekor ayam betina. Si perogol pun berfikir 'tak kan dia bagi aku 'main' dengan ayam betina ni. Tapi tak apalah ayam pun ayamlah yang penting ada lubang'. Si perogol pun 'main' lah dengan ayam tersebut sepuas-puasnya.

Namun pada keesokkan harinya hatinya masih lagi belum puas. Maka dia pergi lagi ke hotel tersebut,. Untuk bertanya.

Perogol : aiyooo, tauke kalau duit saya tinggal lima ringgit apa lagi saya boleh dapat.

Tauke : lima ringgit lu main intailahh ( sekodeng ). Baru lu main sendiri.

Perogol : oklahh. Tauke.

Tauke tersebut pun membawa si perogol ke sebuah bilik yang dindingnya banyak berlubang-lubang. Di bilik tersebut sudah ada lapan orang yang sedang asyik mengintai. Dengan hati yang berdebar-debar si perogol pun join sekali mereka untuk mengintai di salah satu lubang di dinding tersebut. Setelah sekian lama mengintai si perogol merungut dan berkata 'buruk'. Lelaki yang main tua sudah, yang perempuan pun tua juga. Buruk'.

Tiba-tiba salah seorang lalaki di bilik itu berkata sambil berbisik. 'Ssshhhhh, bagus lagi hari ni yang 'main' orang betul. Kelmarin itu tauke kasi tenguk, orang main dengan ayam betina'.

KISAH PEROGOL KACAK

MELAKA – Berbekalkan rupa yang kacak dan kata-kata manis, seorang perogol bersiri dengan mudah memikat gadis yang menjadi sasarannya.

Modus operandi lelaki berusia lewat 20-an itu pula unik apabila dia menjadikan risalah iklan salon kecantikan untuk mencari mangsa yang terdiri daripada gadis-gadis jelita yang bekerja di situ.

Selepas memperolehi nombor telefon dan menemui mangsa, lelaki itu akan berpura-pura bertanya mengenai perkhidmatan yang ditawarkan di salon tersebut.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Asisten Komisioner Mohd. Adnan Abdullah berkata, selepas itu suspek sedaya-upaya cuba memujuk rayu mangsa untuk keluar bersamanya.

“Selepas berjaya memperdaya gadis berkenaan, lelaki itu akan membawa mangsanya ke kawasan sunyi, kemudian mengugut supaya menyerahkan barang berharga dengan menggunakan pisau dan seterusnya merogolnya.

“Sejak dua bulan lalu, suspek telah terlibat dalam 12 kes rogol dan samun iaitu sembilan di Melaka dan tiga di Negeri Sembilan,” katanya kepada pemberita di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Melaka di sini semalam. ~~Kosmo

No comments: