31 August 2008

Facebook: The Movie - Filem Facebook Bakal Diterbitkan Di Hollywood


Gambar Mark Zuckerberg dan Michael Cera

HOLLYWOOD, 29 OGOS 2008 - Michael Cera yang pernah berlakon dalam filem Juno, Superbad dan sitkom Arrested Development telah disebut-sebut untuk memegang peranan sebagai CEO Facebook - Mark Zuckerberg dalam filem Facebook: The Movie.

Skrip projek filem Hollywood ini akan ditulis oleh Aaron Sorkin. Filem ini akan berkisarkan mengenai suka duka kehidupan pengasas Facebook tersebut dalam usaha untuk merealisasikan laman web sosial tersebut, Mark Zuckerberg semasa di Universiti Harvard.

Scott Rudin yang juga merupakan bakal penerbit filem Facebook: The Movie, dikatakan telah berbincang dengan Aaron Sorkin mengenai perancangan untuk menerbitkan filem ini.



Setiap isu hangat atau berita panas seperti skandal artis, kisah kontroversi atau cerita sensasi yang disiarkan di blog isuberitahangat.blogspot.com ini telah cuba ditapis dan disunting semula supaya tidak memberi malu dan aib kepada individu -individu berkaitan. Semoga pendedahan ini akan memberi pengajaran kepada kita semua supaya jangan melampaui batas dalam pergaulan dan mana-mana urusan harian.

No comments: