15 December 2012

Seluar Justin Bieber Terlondeh - Nampak Seluar Dalam Putih

Seluar Justin Bieber Terlondeh Sehingga Nampak Seluar Dalam Putih - Dahulu orang sibuk dengan berita dan gambar seluar Justin Bieber terlondeh kerana melindungi Selena Gomez. Kini cerita peminat Justin Bieber menjerit histeria kerana seluar Justin Bieber terlondeh lagi ketika bersalaman dengan para penonton semasa membuat persembahan pentas.

Seluar Penyanyi Terlondeh Ketika Persembahan Di China
Seorang penyanyi wanita dari China melakukan gimik akrobatik di dalam persembahannya. Namun, satu kejadian yang tidak diingini telah berlaku iaitu seluar yang dipakainya ketika itu terlondeh tanpa sengaja. Penyanyi tersebut menangis kerana insiden tersebut. Namun, si Justin Bieber selamba sahaja biarpun seluarnya telah terlondeh.

Ketika membuat persembahan di Tusla, Toronto dan di beberapa tempat lagi, sering kelihatan Justin Bieber dengan seluar terlondeh. Boleh dikatakan kerap juga kedengaran berita Justin Bieber terlondeh seluarnya. Adakah peristiwa-peristiwa seluar Justin Bieber terlondeh ini disengajakan atau kebetulan? Kenapa Justin Bieber kerapkali mengalami masalah seluar terlondeh?

No comments: