01 December 2012

Kerjasama Antara Blogger-Blogger Baru

Ini adalah perkembangan yang sangat baik apabila blog Petua Cerita Berita kini bersetuju untuk bekerjasama dengan beberapa buah blog seperti blog Pekerjaan di Malaysia untuk mewujudkan usahasama mempopularkan perkhidmatan menyebarkan informasi masing-masing secara percuma. Turut serta ialah blog Berita Johor Bahru News yang kuat memberi sokongan terhadap pembangunan negeri Johor.

Selain itu juga seorang guru tuisyen dari Tutor Tuisyen Malaysia juga telah berjaya dijemput untuk memeriahkan lagi pesta blogger-blogger baru. Perkhidmatan cari jodoh pula diperkenalkan oleh blogger yang menulis di Dating And Mate. Sementara itu, seorang peminat informasi Buy Mobile Application juga turut membantu dalam memberi sokongan meriah dalam menghidupkan blog-blog di seluruh dunia.

Kami juga berjaya menjemput blogger yang berminat dalam mencipta ensiklopedia internet sendiri iaitu Blog Apakah Itu untuk sama-sama memberi sokongan dalam aktiviti mempopularkan blog ini.

Lebih memberangsangkan apabila Blog Jom Niaga - AFFILIATE turut memberi sokongan yang tidak berbelah bagi. Semoga pembangunan blog-blog ini akan terus gemilang dalam usaha untuk meningkatkan lagi informasi rakyat Malaysia.

No comments: