08 November 2012

Tubuh Melekat Semasa Zina - Akhirnya Mati

Koleksi Cerita Pasangan Melekat Semasa dan Selepas Zina

Tubuh Melekat Sehingga Mati Kerana Zina - Tubuh Penzina Melekat Di Karawang Indonesia

Dulu kecoh kisah badan 2 orang lelaki dan perempuan melekat selepas berzina di Kenya akibat dijampi. Kali ni kejadian yang sama berlaku di Karawang Raka, Indonesia. Kejadian berlaku pada awal bulan Oktober yang lalu. Menurut penduduk tempatan, pasangan yang melekat itu bukan lah pasangan suami isteri tetapi kedua-dua mereka teah pun berumah tangga.

Menurut salah seorang warga Karawang, Wahyudi, berdasarkan maklumat yang diterima, badan dua orang penzina ini melekat kerana mereka melakukan zina di sebuah kawasan makam keramat yang berada di belakang Cengsin, Klari, Indonesia. Selesai melakukan hubungan zina, badan mereka seolah-olah melekat. Penzina lelaki dikatakan sempat menghubungi rakannya seorang pegawai keselamatan. Walau telah dibawa ke 3 buah hospital, badan mereka tetap melekat sehingga meninggal.

Kenya! - Pasangan Melekat Semasa Berzina Kerana Kena Jampi

Ketika aku masih seorang remaja pada tahun 1963 dahulu kerap aku membaca kisah pasangan melekat selepas berzina. Dalam majalah Mastika juga cerita sebegini kerap dipaparkan bagi menyampaikan mesej berzina itu bukan sahaja dosa tetapi boleh mengakibatkan penis anda melekat didalam apam balik sehingga tak boleh keluar

Semalam di Nairobi Kenya gempar cerita seorang isteri yang bezina dengan teman lelaki beliau yang kemudiannya melekat. Menurut lapora media Kenya, si suami mengesyaki si Isteri bermain kayu tiga dan meminta pawang meletakkan jampi Voodoo pada isterinya. Bila si isteri berzina jampi tersebut akan mengakibatkan kemaluan si isteri dan teman lelakinyamelekat. Nak dijadikan cerita si isteri kantoi dan si suami enggan menolong. Pihak polis dipanggil tetapi mereka juga gagal memisahkan pasangan tersebut. Hanya setelah si teman lelaki berjanji akan membayar pampasan Shilling Kenya 20 000 (RM 716) barulah si suami bersetuju memanggil seorang Paderi Kristian dan mereka akhirnya dipisahkan

Maksiat: Ibu Dan Anak Melekat Ketika Berzina

Kes persetubuhan ibu dan anak yang tak boleh dipisahkan telah menjadi buah mulut masyarakat Gorontalo. Kini, ibu dan anak itu telah meninggal dunia. Bilakah keduanya meninggal duniah masih menjadi pertanyaan.

Menurut maklumat dari Gorontalo Post, ibu yang berusia 30-an tahun dan anak yang berusia 15 tahun tersebut meninggal beberapa jam selepas berada di bilik pembedahan salah sebuah hospital di Gorontalo.

Ada desas desus yang mengatakan keduanya masih sempat bertahan beberapa hari sebelum meninggal dunia. Setelah menyelidik di Gorontalo Post, didapati ibu dan anak tersebut meninggal setelah pasukan perubatan berusaha melakukan pembedahan untuk memisahkan keduanya.

Pembedahan itu terpaksa dilakukan kerana keadaan kedua-duanya amat kritika.Doktor tiada jalan lain untuk memisahkan keduanya selain melakukan pembedahan.

Setelah melakukan pembedahan, keduanya meninggal dunia. Mayat kedua beranak itu dituntut keluar secara tertutup

No comments: