27 August 2012

Pengalaman Pertama Seorang Gadis

Pengalaman Pertama Seorang Gadis

Sebaik sahaja Ida (bukan nama sebenar) baring, dia mula merasakan otot-ototnya mula menegang. Ida cuba mengelak dengan cuba memberi alasan, tetapi lelaki itu enggan menerima alasannya bahkan semakin merapati dirinya. Lelaki itu bertanyakan adakah dia takut. Tetapi Ida dengan berani menggelengkan kepala. Jari-jemari lelaki itu mula meneroka untuk mencari apa yang dihajati. Dan kali pertama jarinya menyentuh tempat yang betul. Semakin dalam dia menusuk semakin kuat Ida mengerang. Tetapi lelaki itu masih dengan sikapnya dan melakukannya dengan selembut yang boleh sebagaimana yang telah dia janjikan. Dia merenung jauh ke dalam mata Ida dan mahu percayakan dirinya. Ini bukanlah kali pertama bagi lelaki itu.

Si lelaki terus tersenyum apabila Ida mamberi lebih ruang masuk kepadanya. Ida mula merayu agar lelaki itu mempercepatkannya. Tetapi dia masih lagi melakukannya dengan perlahan agar Ida dapat merasakan kesakitan yang paling minimum. Semakin dalam tusukkannya, dirinya mula merasakan tisu-tisunya koyak. Kesakitan makin terasa diikuti dengan sedikit darah mengalir. Lelaki itu merenung kepada Ida dan bertanyakan adakah ianya menyakitkan?. Mata anda digenangi dengan airmata tetapi Ida hanya menggelengkan kepala dan mahu dia terus melakukannya. Dia meneruskan dengan apa yang patut dilakukan. Terus keluar masuk.


Tetapi Ida sudah mula merasa kebas dan tidak lagi merasakan apa-apa. Beberapa ketika kemudian Ida merasakan sesuatu memancut dan lelaki itu mengeluarkannya dari dirinya. Ida terbaring dengan wajah yang pucat. Dia menghamparkan sekuntum senyuman kepada lelaki itu dan mengatakan lelaki itu adalah antara yang terdegil tetapi telah memberinya banyak pengalaman. Ida hanya tersenyum tawar dan juga inilah pengalaman pertama dirinya. Dengan senyuman yang tawar Ida pun mengucapkan terima kasih kepada doktor lelaki kerana mencabut giginya.

No comments: