31 August 2012

Mimpi Basah, Wet Dream Lelaki

MIMPI BASAH , WET DREAM, LELAKI

MIMPI BASAH (wet dream)

Sebagai seorang lelaki, aku tahu bahawa dan gerenti setiap lelaki mesti pernah merasa mimpi basah punya lah.

Menurut dari bacaan majalah dan wikipedia serta pengalaman aku la kan, mimpi ini terjadi bila kita sudah mencapai akil baligh atau aras kepada balighnya seseorang.

SEJARAH

Aku mengalami mimpi basah  bermula sejak sekolah menengah, kiranya waktu agak normal bagi seseorang lelaki  mencapai baligh (12-14 tahun). Bila aku kena mimpi erotis itu,  memang confirm habis basah seluar tidur!

Sebagai first timer mimpi, mesti la pelik tapi benar, tapi aku rileks dan cool bila aku teringat kata-kata ustazah, ” Nanti bila awak dah mencapai akil baligh, awak akan ada mimpi“. haha..Baru aku tahu maksud ustazah aku itu.

Pagi-pagi juga aku bangun , then basuh baju tadi, nasib baik mak aku tak pelik coz aku selalu basuh baju sendiri. Paling penting cadar dengan selimut tak terlibat, hohoho.

FAKTA dari bacaan

     Mimpi basah hanya untuk laki-laki.( betul ke perempuan takda?)
    Cara lebihan sperma keluar dari seminal vesikel (sebab sperma baru selalu dihasilkan memenuhi vesikel).
    Selalu jadi dekat lelaki yang tidak mengamalkan mastuburasi dan belum kahwin.
    Semakin tua, semakin kurang mimpi tersebut.

Sesiapa yang selalu mimpi basah, sila jangan takut, khuathir, panik, bimbang dan tertekan.

“my sperm is ejaculating automatically in sleeping, sometimes with some dreams,2 or 3 tyms in a month it goes,i dont used to masturbate & i dont like to do, is there anyway to stop this ejaculating in sleep:-( help me plzz OR is there anything wrong in me,..”

“Ia adalah sesuatu yang normal dan tidak akan menimbulkan sebarang kesan memudaratkan. Mimpi basah juga bukanlah tanda penyakit yang serius dan tidak perlu menjalani pemeriksaan atau rawatan kesihatan.”


note= mimpi basah bukan boleh dibuat suka hati, kajian para saintis still berjalan dalam  mencari fakta sebenar. Anda pula bagaimana? huh!

    Mimpi basah
    mimpi basah lelaki
    seluar dalam ustazah
    cerita mimpi basah
    cari maksud bahasa melayu
    cerita mimpi basah lelaki
    tanda akil baligh lelaki
    pengalaman mimpi basah
    akil baligh lelaki
    tanda-tanda akil baligh lelaki
    contoh mimpi basah
    maksud akil baligh
    tanda-tanda akil baligh
    mimpi lelaki
    tanda tanda baligh lelaki
    mimpi akil baligh
    lelaki mimpi basah
    maksud baju melayu
    tanda tanda lelaki baligh
    tanda tanda akil baligh

No comments: