15 August 2012

Komik Lucah Untuk Disewa - GEJALA SOSIAL MAKIN TERUK!

IPOH: Komik lucah dan novel lucah dari Hong Kong dan Taiwan yang dialih bahasa membanjiri pasaran di bandar raya ini yang turut dibeli pelajar sekolah dengan mudah kerana terdapat di kebanyakan kedai buku, pusat beli-belah serta kedai sewa beli komik dengan harga serendah RM2.

Lepas baca cerita komik lucah jepun scare666 com komik lucah melayu kicauku burung kicauan Komik Lucah rapidshare links available for download novel lucah melayu wan, korang baca lah cerita di kiri dan kanan blog ini. Tekan je. Serius Best !!!

Selain dialog berbaur seks, komik berkenaan turut memaparkan gambar tidak senonoh dan menurut seorang pelajar yang hanya mahu dikenali sebagai Wong, 17, komik serta novel lucah itu keterlaluan dan boleh meracun fikiran remaja.

Menurutnya, komik lucah tebal itu mempunyai pelbagai tajuk, termasuk Bunga Cinta, Diari Manisku, Tinggal Dengan Kekasih dan Buah Hati Misteri yang bertema cinta.

“Namun, isi kandungan komik ini memaparkan pelbagai aksi lucah dan melampau antara pasangan kekasih, gay atau remaja sekolah.

“Ia digambar secara terperinci dan mengghairahkan melalui lukisan, termasuk mempamerkan bahagian tubuh yang tidak sepatutnya ditampilkan,” katanya.

No comments: