22 August 2012

Kedai Alat Seks Jadi Kunjungan Pelajar Gila Seks

Pelajar Kemaruk Kunjungi Kedai Peralatan Seks

Seorang pelajar perempuan yang masih berpakaian seragam sekolah kantoi mengunjungi kedai seks di ibu kota apabila gambarnya yang sedang berada didalam kedai tersebut telah dirakam dan dimuatnaik didalam internet. Apa yang budak perempuan ni cari dalam kedai tersebut??

Lambakan ubat-ubatan dan peralatan seks yang sebelum ini dijual secara terbuka di negara-negara luar seperti Singapura, Amerika Syarikat, United Kingdom atau Belanda kini mula menular di negara ini terutamanya di Kuala Lumpur.

Jika dahulu, aktiviti jualan aksesori seks itu hanya boleh didapati di tepi-tepi jalan tetapi kini pengusaha produk tersebut lebih berani dengan membuka francais di kompleks membeli-belah terkenal secara terbuka di ibu negara. Antara pusat membeli-belah itu ialah di Jalan Imbi, Jalan Bukit Bintang, Bangsar, Subang Jaya, Cheras dan Damansara.

Paling menarik, untukmengenali premis-premis yang menjual peralatan seks itu sangat mudah kerana pintu-pintu masuk kedai itu diletak dengan objek berbentuk alat sulit lelaki.

Kesimpulannya Apa lah nak jadi anak anak zaman sekarang terutamanya pelajar sekolah, Banyak perkara yang perlu diteliti dan perlu pemantauan yang lebih berkesan oleh pihak berwajib. Jauhkan diri anak anak kita dari perkara-perkara yang membinasakan mereka.


No comments: