07 December 2011

Gambar Video Panas Dua Beradik

Selalu kita dengar bab-bab gangguan seks ni budak-budak sekolah yang jadi hero. Tengok la video klip panas budak-budak sekolah. Macam-macam ragam.

Rentetan isu video kes video aksi panas 2 beradik terbitan Harian Metro, ramai blogger memberi pendapat masing-masing. Terbaru, blog Isu Berita Hangat turut memberi komen tersendiri terhadap isu video aksi panas dua beradik ni.

Rasanya video ni baru lagi kot.Budak-budak ni pun aku tak kenal sapa.Yang betulnya diorang ni budak sekolah yang baru nak matang.

Tak kurang juga Video Budak Sekolah yang menjadi perhatian. Bukan aksi ahli gusti, tetapi aksi terlampau dalam video panas dua beradik masih bersekolah.

Seorang blogger menyatakan bahawa dia terkejut sebab link dowload yang diberikan oleh seorang blogger yang lain bukanlah link untuk mendownload video aksi panas 2 beradik seperti yang disangkakan tetapi merupakan link yang lain. Inilah cara pejuang anti-seks kanak-kanak berjuang seperti di Isu Berita Hangat yang turut sama berjuang menyesakkan lagi laluan ke video panas dua beradik supaya orang ramai tidak terjebak dalam gejala mendownload  video lucah atau kanak-kanak yang mahu melihat video lucah. Bila sudah susah mahu dapat cari video lucah, kanak-kanak pasti berasa putus asa dan berhenti mencari. Inilah hasrat Isu Berita Hangat yang sebenarnya.

Memalukan, aksi yang ditunjuk oleh 4 pelajar si sebuah sekolah telah dimuatnaik di dalam youtube dan aksi ini boleh menjatuhkan maruah kita sebagai pelajar di negara malaysia.

Kejadian ini tidak sepatutnya berlaku kerana apa yang dipaparkan di dalam video ini jelas membuktikan bahawa pelajar-pelajar yang tidak cukup umur mula menunjukkan aksi yang ghairah dan tidak senonoh dalam video Aksi Budak Sekolah Gedik yang terpapar di youtube.

KUALA TERENGGANU – Belum pun reda isu rakaman klip video aksi panas membabitkan pelajar, kes seumpama itu dikesan berlaku pula di sebuah sekolah di kawasan pedalaman di Dungun, di sini.

Klip video berjudul ‘Tayangan Perdana’ itu menggemparkan pelajar sekolah tersebut kerana melibatkan seorang pelajar perempuan yang selama ini dianggap berakhlak. – kosmo

No comments: