16 November 2011

Perogol Peliwat Kena Pancung Konek?

Dua orang Kanada telah meliwat seorang pembantu rumah serta dua orang lelaki. Ini orang Kanada ini telah menceroboh masuk ke dalam itu rumah dan merogol wanita serta lelaki sendiri. Ini orang sudah jadi perogol dan peliwat jugalah. Apa ini orang tidak ada guna otakkah. Itu wanita sudah kasi rogol kemudian mahu liwat dua orang lelaki lagi. Ini orang Kanada banyak bagi kemaluan besar sama mereka punya negara Kanada jugalah.

Apa ini orang Kanada bikin orang-orang semua rasa malu sajalah. Itu negara Jeddah juga kasi pancung sama itu kepala konek jugalah jika didapati bersalah merogol dan meliwat jugalah. Itu bukan kepala konek kalau lain mesti kepala otak juga kena kasi pancung ka? Mungkin ada tersilap informasi tetapi ini maklumat mengenai perogol dan peliwat kena pancung pasti tidak jadi masalah besar. Asal semua orang takut mahu jadi perogol atau peliwat maka sudah cukup baiklah.

Perogol, peliwat kena pancung
Disediakan oleh Berita Harian

JEDDAH: Tiga lelaki yang terdiri daripada seorang warga Arab Saudi dan dua warga Kanada dihukum pancung semalam di Jeddah selepas didapati bersalah merogol dan meliwat seorang pembantu rumah perempuan serta dua lelaki.

Tertuduh warga Arab Saudi, Badr Sami Al-Sudani, Ahmad Zain Ishaq dan Muhammad Bashir Hasan masing-masing warga Kanada dihukum bunuh selepas didapati bersalah merogol amah dan dua lelaki di sebuah rumah di daerah Al-Mushrefah, utara Jeddah dua tahun lalu, lapor Arab News. Mengikut penghakiman mahkamah, kumpulan lelaki itu menyerang amah selepas beliau menjerit sebaik melihat penceroboh memanjat tembok rumah. Jenayah itu bertambah berat sebaik dua lelaki keluar dari bilik mereka selepas mendengar jeritan wanita. Penceroboh mengikat dan menyumbat mulut dua lelaki itu sebelum meliwat mereka. Ketiga-tiga lelaki itu memecah masuk rumah pada lewat malam.

Polis menyiasat kes itu dan menahan pesalah tidak lama kemudian. – Agensi

No comments: