15 November 2011

Koleksi Cerita Lawak Jenaka 2

Cerita Lawak Jenaka - Saat paling memalukan

Mari kita hadapi - kami semua telah berkongsi saat paling memalukan. Hanya akan bersyukur bahawa tiada seorang pun daripada mereka adalah seperti menghina (dan kelakar!) Kerana ini:

"Seorang ibu sedang mandi apabila her2 anak tahun lama datang ke bilik mandi dan dibalut sendiri dalam kertas tandas. Walaupun dia membuat kacau-bilau, dia kelihatan comel, jadi dia berlari untuk kamera saya dan mengambil satu pukulan sahaja. Mereka datang dengan baik bahawa dia telah salinan yang dibuat dan dimasukkan dengan setiap kad Krismas hari kemudian, seorang saudara yang dipanggil kira-kira gambar, ketawa hysterically, dan mencadangkan bahawa dia melihat dengan lebih dekat. hairan, ibu merenung gambar dan terkejut untuk mengetahui bahawa sebagai tambahan kepada anaknya, dia telah ditangkap mencerminkan beliau di dalam cermin memakai hanyalah kamera! "

"Seorang wanita dan kakaknya berada di pusat membeli-belah dan diluluskan oleh kedai yang menjual pelbagai jenis kacang. Memandangkan mereka telah melihat kes paparan, budak belakang kaunter bertanya sama ada mereka memerlukan bantuan. Wanita itu menjawab," Tidak, Saya hanya melihat pada kacang anda. "kakak mula ketawa hysterically, budak lelaki itu tersengih, dan dia bertukar menjadi warna merah bit dan berjalan."

"Wanita mengambil beberapa item di kedai diskaun. Apabila dia akhirnya bangun untuk pemeriksa, dia belajar bahawa salah satu item-anaknya tidak mempunyai tanda harga. Bayangkan rasa malu apabila pemeriksa mendapat interkom dan meledak untuk seluruh kedai untuk mendengar, 'HARGA PEMERIKSAAN KE ATAS Lane TIGA BELAS, TAMPAX, SAIZ SUPER. " Itu adalah cukup teruk, tetapi ada orang di belakang kedai nampaknya salah faham perkataan 'Tampax' untuk 'pines. Dalam nada lugas, suara kedengaran kembali ke atas interkom: ADAKAH ANDA MAHU JENIS ANDA PUSH IN dengan ibu jari ATAU ANDA YANG JENIS ANDA Pound IN dengan tukul besi? '

Pendiam Suatu pergi ke bar dan tempat-tempat seorang wanita cantik cari duduk di atas najis. Beliau telah berkumpul semua keberanian untuk masa yang lama, maka dgn penuh rasa takut didekati dan bertanya kepada beliau, "Ma am, akan OK jika duduk di sini dan bercakap dengan anda?" Dia berjaga-jaga, mengesyaki orang ini, dan bertindak balas dengan menjerit, "Tidak, saya tidak akan tidur dengan anda malam ini!" Pelanggan-pelanggan di bar mula memandang ke arah mereka. Lelaki malu dengan cepat kembali ke meja beliau kecewa dan malu. Wanita muda menunggu sedikit dan kemudian pergi kepada lelaki itu untuk meminta maaf. Dengan senyuman di wajahnya, dia berkata, "Saya mohon maaf kalau saya malu anda. Anda lihat, saya seorang pelajar kolej dalam bidang psikiatri dan saya meletakkan bersama-sama tesis tentang bagaimana manusia bertindak balas dengan saat-saat memalukan." Lelaki licik kini berteriak dengan kuat, "Apakah yang anda maksudkan dengan $ 500?"

No comments: