03 November 2011

Apple iPhone 4S coming 2011, iPhone 5 release date to follow in spring of 2012 Apple iPhone 4S Bateri Cepat Habis 4S: Permainan Meneka Terus

Apple iPhone 4S
Harga Terbaik Semasa: $ 199,99

Menunggu menetapkan yang dijangka dari Apple, iPhone pengguna 4S yang mengadu longkang bateri pesat datang dengan brews ahli-ahli sihir mereka sendiri untuk menyimpan telefon bimbit baru mereka daripada mati sebelum akhir hari. Pengguna mula mengadu hayat bateri yang miskin sejurus selepas bawah 4S memulakan kerjaya, tetapi baru-baru ini gripes telah berkembang kuat.

Home tempatan penyelesaian untuk dilema bateri 4S bawah termasuk menjatuhkan tolak e-mel, mengurangkan kecerahan skrin, mematikan pemberitahuan kalendar, dan menutup Wi-Fi apabila tidak digunakan. Atau, kata lain, pengguna 4S bawah telah menemui amalan bateri pengurusan hidup yang waras.

Apple masih belum rasmi menangani isu bateri 4S bawah, tetapi The Guardian melaporkan bahawa jurutera Apple pada mana-mana yang dan menghubungi pengguna-pengguna secara langsung untuk mengumpul maklumat lebih lanjut mengenai isu tersebut. Panggilan ke Kedai Apple beberapa bantuan yang menyebabkan cadangan untuk membuat pelantikan Bar Genius atau telah diarahkan ke hotline AppleCare dengan isyarat sibuk malar.

Ini bukan kali pertama Apple telah terpaksa berhadapan dengan isu-isu kehidupan bawah bateri. Pada tahun 2010, pengguna mengadu isu-isu hayat bateri selepas menaik taraf kepada iOS4 dan pemilik 3GS mengadu isu-isu bateri pada tahun 2009 apabila peranti memulakan kerjaya.
DIY Bateri Life

Kritikan dan pengguna yang tidak sabar untuk kenyataan rasmi dari Apple tentang 4S bawah cuba untuk menyelesaikan masalah longkang bateri sendiri. Punca yang paling popular yang dijumpai setakat ini adalah ciri dalam Perkhidmatan Lokasi 4S bawah ini yang membolehkan telefon menemui zon masa secara automatik. Ciri-ciri ini boleh dimatikan dengan membuka app Tetapan 4S bawah (bergigi kelabu) dan memilih Perkhidmatan Lokasi Perkhidmatan Sistem> (di bahagian bawah skrin)> setting Zon Waktu.

Tetapi itu bukan satu-satunya penyelesaian. Thread forum sokongan Apple mengenai isu bateri 4S bawah penuh dengan concoctions kreatif untuk teknik-teknik penjimatan bateri. Pagi ini, ada 2388 komen dan lebih daripada 157,000 pandangan mengenai thread forum Apple sokongan yang berurusan dengan isu kehidupan 4S bateri iPhone.

Seorang pengguna yang dinamakan TonyLukes3 iAds berasaskan lokasi yang kurang upaya (tetapi Zon Waktu Menetapkan kiri), mengurangkan kecerahan paparan skrin itu kepada 85 peratus, menutup iCloud untuk Stream Photo dan "Dokumen & Data," dan dihidupkan push e-mel tetapan secara automatik mencecah mel setiap 15 minit.

WymJamesfound kombo memenangi dengan melakukan perkara penuh memulihkan iPhone 4S dari iTunes, melumpuhkan Menetapkan Zon Waktu, dan mematikan pemberitahuan kalendar dari Pusat Pemberitahuan (Tetapan> Pemberitahuan> Kalendar). Turut bersetuju dengan sentimen yang serupa, Sam81 menutup pemberitahuan kalendar untuk kedua-dua pertukaran akaun dan kemudian dihidupkan semula peranti.

Tidak kalah, campuran angrywaiter teknik penjimatan bateri termasuk mematikan "crap lokasi," pemberitahuan kalendar, menggunakan mencecah mel dan bukannya menolak dan mematikan radio Wi-Fi apabila tidak digunakan. Angrywaiter juga ditangani dengan isu tersebut dengan menetapkan semula telefon itu, yang katanya dia melakukan enam kali dalam tempoh empat hari-hari terakhir.
Bawah bateri 4S

Ia tidak jelas jika ada penyelesaian yang dikongsi bersama mengenal pasti punca sebenar masalah 4S bawah dilaporkan bateri, atau jika pengguna sekadar menjadi dihidupkan kepada amalan pengurusan yang baik bateri. Mengurangkan kecerahan skrin anda, mematikan radio Wi-Fi apabila tidak digunakan, atau memilih untuk mencecah mel bukan menolak cara yang biasa memanjangkan hayat bateri untuk telefon mana-mana.

Sukar untuk pasti jika mana-mana penyelesaian ini dapat dikesan kepada masalah sebenar dengan iPhone 4S, dan tanpa kenyataan rasmi daripada Apple, permainan parit meneka bateri terus.

No comments: