03 November 2011

Apple iPhone 4S 2011, iPhone 5 2012

Apple iPhone 4S akan datang 2011, iPhone 5 siaran tarikh untuk mengikuti pada musim bunga 2012.Apple dilaporkan akan melepaskan alat 4S bawah pada bulan-bulan yang akan datang dan kemudian 5 iPhone pada musim bunga tahun 2012, khabar angin bawah bajet boleh benar selepas semua?

Adakah Apple bersedia untuk membebaskan dua peranti iPhone dalam tempoh 12 bulan akan datang? Menurut laporan, ia, dan yang boleh kita harapkan bawah 4S pada tahun 2011 dan kemudian bawah 5 diterbitkan pada musim bunga 2012.
Berita itu datang melalui MacRumors:
'Menurut sumber 1 tanpa nama, ini produk dilaporkan oleh DigiTimes adalah lebih baik model 4 bawah pada faktor bentuk yang sama, dan menggunakan lengan Cortex-A9 cip sebagai CPU, tetapi ia adalah tidak disahkan sama ada model ini mempunyai CPU tunggal atau dengan dua CPU ini.'
Adakah ini bermakna kita akan melihat dua peranti iPhone baru dalam tempoh 12 bulan? Ia pasti kelihatan cara itu - walaupun ini hanya khabar angin terbaru telefon pintar berkenaan kegemaran di dunia.
Rupa-rupanya, bawah 4S akan menampilkan 03:57 antena, kamera 8-megapiksel, chipset A5 dan akan kelihatan hampir sama seperti 4 yang bawah.
IPhone 5, kami semua menunggu, kelihatan mungkin baru, iPhone direka bentuk semula dengan paparan yang lebih besar, lebih baik kamera, memori yang lebih dan casis yang disokong aluminium.
'Tuntutan baru ini juga mengikut khabar angin sebelum ini bahawa iPhone baru akan telefon dunia yang boleh menyokong kedua-dua CDMA dan rangkaian GSM,' kata Gear Slash. 'Tetapi, ia menambah bahawa iPhone 4S akan mempunyai SIM bersepadu.'
Ini mempunyai kaitan dengan berita kami melaporkan beberapa minggu kembali kira-kira Apple bekerja pada kad SIM yang lebih kecil untuk peranti bawah - sesuatu yang telah disahkan oleh Orange UK.
Pada masa ini terdapat beratus-ratus khabar angin yang terbang di sekitar kira-kira iPhone - apa yang ia akan dipanggil, apa yang ia akan kelihatan seperti dan sama ada ia akan dipanggil iPhone 4S atau bawah 5, atau sama ada ia akan dua siaran berasingan.
Terus terang, kami tidak pasti tetapi kita tidak boleh melihat Apple melepaskan kemas kini kecil untuk iPhone 4 - ia tidak kelihatan seperti gaya. Terutamanya apabila anda menganggap betapa banyak pertandingan Android berkuasa telah datang sejak pelancaran 4 bawah.
Secara peribadi, kita berfikir Pekerjaan Steve akan bersiar-siar di atas pentas dan mengumumkan bawah 5 Peranti dengan paparan yang lebih besar, dua teras pemproses, reka bentuk yang berbeza dan banyak ciri-ciri tambahan bahawa tidak ada orang melihat akan datang.
Sudah tentu, kita boleh salah dan Apple boleh menolak kemas kini kanak-kanak dalam bentuk iPhone 4S dan membuat pengguna menunggu enam bulan lagi untuk sesuatu yang segar pada bahagian hadapan bawah-. Itu adalah satu kemungkinan. Tetapi kami berharap tidak benar.


No comments: