09 January 2011

Jimak Cara Islam

Mengikut Pendapat Ulama
Imam Shafie berpendapat, ada tiga malam dalam seminggu hukumnya sunat membuat seks (jimak) dengan isteri. Malam-malam itu ialah Jumaat, Isnin dan Khamis.

Tidak menjadi kesalahan melakukan seks setiap malam, tetapi dikhuatiri zakar dan buah pinggang akan menanggung risiko yang berat, terpaksa bekerja setiap hari. Berilah ruang untuk rwhat kepada tenaga batin - pendapat Dr Nik

Nabi bersabda, "Sekiranya kamu merasa akan turunnya mani, janganlah cepat-cepat kamu mencabut zakarmu. Biarkan dahulu sehingga isteri kamu juga turut sama turunnya mani. Ini kerana pada saat itulah terletaknya punca kenikmatan yang amat sangat bagi pasangan suami isteri yang berjimak."

Jauhilah ZINA kerana zina itu membawa malapetaka kepada semua manusia. Ia dapat memusnahkan lelaki dan perempuan, Senang mendapat jangkitan gonorrhoea, siflis , herpes atau HIV.

Cara Yang sesuai Untuk Jimak Isteri
Setiap kali melakukan hubungan badan dengan suami-isteri beberapa abad harus diikuti. Jangan mengharamkan yang halal.

Pesanan Untuk Kedua-dua Suami isteri semasa berjimak

No. 1
- Bersopan santum
- Isteri pakailah pakaian nipis, supaya nampak ghairah.
- Pakailah bau-bauan yang lembut ( jangan minyak atar Mekah )
Jika ada, musik yang lembut dan halus memang digalakkan.

No. 2
Bercumbu-cumbuan sebelum jimak

No. 3
Bila sudah kemuncak, masukkan zakar pelahan-lahan ke faraj dan layarilah nikmat yang Tuhan anugerahkan kepada kita dengan baik dan sopan.

Jangan sekali-kali gopoh-gapah dalam melakukan hubungan badan, kerana ini akan menyebabkan terpancutnya air mani pramatang

Kalau anda perlahankan sedikit seni tusukan zakar, maka anda dapati, anda dapat bertahan lebih lama dalam melayari hubungan basdan dengan isteri anda.

No comments: