15 January 2011

Gambar Panas : Aksi Budak Sekolah Terlampau - Cerita Lucah Aksi Budak Terlampau

Selamatkan duit anda… Jangan mudah ghairah terpengaruh.

Maka aksi terlampau kemaruk tersebut seharus diberi peringatan kepada ramai orang agar tidak menjadi mangsa kehilangan wang tanpa rela….� Lu Fikir La Sendiri

——————Amaran Budak Sekolah Terlampau—————

Dear CIMB Bank Customer,

CIMB Bank is committed to making your online transactions safe and secure. We take every precaution to protect our users’ information by utilizing the latest technology and international industry standard practices.

We have upgraded our new GGT-5 server to serve our customers for a better and secure online service, against fraudulent activities and recent Spam Attack on CIMB Bank customers.

Due to this recent security process, you are requested to register your CIMB Information with the New CIMB June 2008 Security Process.

website terlampau kemaruk nak curik duit orang.

Regards

——————–Amaran Budak Sekolah Terlampau———

Jangan dilayan emel sebegini rupa. Memang terlampau kemaruk nak kebas duit orang cara mudah. Jangan mudah tertipu dengan rasa kemaruk yang terlalu ghairah yang amat sangat dan teruja dengan cara penipuan yang sedemikian rupa jangan menyesal kemudian hari. Sesal pendapatan habis lesap laa. Kalo sesal kemudian memang dah tiada gunanya lagi….

Mudah sungguh nak lesapkan duit dengan emel. Zaman sekarang cukup mudah dan senang. Hanya dihujung jari sahaja. Apa yang terpenting adalah hubungi segera pihak bank yang berkaitan bertanyakan permasalahan emel palsu tersebut atau delete sahaja atau lontarkan ke ruangan spam…

Begitu juga dengan pelajar sekolah sekarang memang sudah berbeza apatah lagi pelajar sekolah yang berani melakukan apa sahaja di zaman remajanya itu. Maklumlah terlampau berani yang amat sangat tidak kira pelajar lelaki atau pelajar perempuan yang terjebak dalam kancah fenomena alam remaja yang kian membara dengan pelbagai cobaan demi cobaan…..

Aksi penulisan ini sekadar imbasan dari laporan yang terlampau berkenaan suasana remaja atau pelajar yang terlampau ghairah dengan pengaruh aksi gejala sosial yang kian menular di kalangan remaja masa kini. Tak kurang juga Video Budak Sekolah yang menjadi perhatian.

Bukan aksi ahli gusti, bukan aksi ahli peninju dan bukan sebarangan aksi debat parlimen, bukan aksi gosip panas artis malaysia. Aksi Pelajar Sekolah Terlampau….. atau Aksi Berani Budak Sekolah masa kini.

Lu Fikir La Sendiri

Masa depan sesebuah negara tersebut dapat dilihat melalui kerenah golongan remaja yang menjadi tonggak kepada kepimpinan masa depan. Nampak gayanya kena tunggu dan lihat aje laa apakah penangan kepimpinan masa depan.

Laporan aksi terlampau sebagai rujukan anda.

Video Klip Budak Sekolah Berani Dengan aksi terlampau pandai semakin menjadi jadi sejak kebelakangan ini. Mana nak cari video tersebut? Entah saya tak tau… Takkan hang tak tau sebab hang budak sekolah yang berani? Berani pun kena bertempat jugak sebenarnya. Jangan ikut sedap aje sehingga terlampau asyik dengan aksi mat rempit yang entah apa-apa itu. Relaku rempit jadinya…. Jangan berani ikut suka hati aje…

Video apa yang best? Klip rambut hilang laa… Budak sekolah sekarang memang berani sungguh. Aksi terlampau mereka bakal menyusahkan diri mereka sendiri pada masa depan. Maka sayangilah Klip Video Budak Sekolah Terlampau Berani anda sebaik mungkin. hehehee

Lebih berani dan terhangat sekiranya anda membuat download budak sekolah dari sini dengan lebih selamat. Manfaatkan ilmu yang tersedia dengan lebih terjamin…

Kepada pencari-pencari informasi tidak senonoh tersebut yang secara tidak sengaja sampai di sini, nasihat aku… Insaflah la oi…! Ingat Tuhan… Kalau rasa dah gatal sangat pergilah kahwin. Kepada adik-adik remaja pula, pergi habiskan study dulu baru menggatal nak fikir pasal benda yang bukan-bukan.

No comments: