26 August 2008

Kisah Pasangan Melekat - Varinismus Berlaku

PASANGAN KEKASIH MELEKAT SEMASA MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS HARAM

Sepasang kekasih terpaksa mendapatkan rawatan setelah kedua-dua mereka ‘melekat’ pada satu sama lain ketika mengadakan hubungan seks.

Kejadian itu dipercayai berlaku pada malam toot toot lalu, di sebuah tempat di toot toot.

Terdahulu, pasangan tersebut yang tidak mempunyai pilihan lain terpaksa memaklumkan kejadian itu kepada rakan mereka untuk mendapatkan bantuan.

Tersentak dengan kejadian itu, rakan pasangan tersebut kemudian menyelimut kedua-dua mereka dengan menggunakan kain sebelum dikejarkan ke hospital toot toot.

Sementara itu kakitangan perubatan di sini yang dimaklumkan mengenai kejadian itu telah bersiap sedia untuk membantu memberikan rawatan.

Bagaimanapun, kenderaan yang membawa pasangan tersebut berpatah balik semula ke toot toot apabila kedua-dua mereka pulih daripada serangan kekejangan otot yang menyebabkan mereka akhirnya terpisah.


HUKUMAN DUNIA KERANA BERLAKU CURANG ATAU PERBUATAN BOMOH?

Menurut sumber, pasangan terbabit berusia dalam lingkungan 30-an dan masing-masing telah mendirikan rumah tangga.

Difahamkan, pasangan kekasih tersebut sering keluar bersama ketika suami wanita terbabit keluar bekerja di tempat lain.

Turut difahamkan suami wanita terbabit yang merasakan isterinya berlaku curang, telah mendapatkan khidmat bomoh untuk mengenakan kedua-dua mereka.


VARINISMUS DID OCCUR - MELEKAT SEMASA KEMUNCAK HUBUNGAN SEKS

Pengerusi Persatuan Perubatan Malaysia, cawangan toot toot, Dr. Toot Toot ketika dihubungi mengesahkan kejadian seumpama itu pernah berlaku dan dikenali sebagai “varinismus did occur”.

“Kejadian seumpama itu boleh berlaku ketika pasangan yang mengadakan hubungan seks berada dalam situasi kemuncak syawat,” katanya.

Insiden terbabit dikatakan telah tersebar secara meluas serta menjadi buah mulut di toot toot, menyebabkan ada yang menghubungi wartawan untuk mendapatkan pengesahan.

Diubahsuai daripada sumber: tranungkite.net

Setiap isu hangat atau berita panas seperti skandal artis, kisah kontroversi atau cerita sensasi yang disiarkan diblog ini telah cuba ditapis dan disunting semula supaya tidak memberi malu dan aib kepada individu -individu berkaitan. Semoga pendedahan ini akan memberi pengajaran kepada kita semua supaya jangan melampaui batas dalam pergaulan dan mana-mana urusan harian.

No comments: